Veelgestelde vragen

  • Hoe zit het met Kerstpakketten en de werkkostenregeling?
    Wellicht kan dat gunstig voor u uitpakken. Lees verder bij klantenservice – WKR.
  • Bezorgt fritsBRABERSbv ook in het buitenland?
    Ja, kosten op aanvraag.
  • Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?
    Alle genoemde prijzen / bedragen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
  • Is het mogelijk een artikel uit een standaard pakket te wisselen of iets toe te voegen?
    Dat is zeker mogelijk, overleg dit met onze afdeling verkoop. Vanaf 12 pakketten is het mogelijk zelf een pakket samen te stellen.
  • Op mijn factuur staat elk pakket dubbel, waarom is dat?
    Veel kerstpakketten bevatten producten met een hoog én producten met een laag BTW tarief, vandaar dat we deze in twee delen moeten factureren.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten zitten in de pakketprijs berekend die u op de website ziet staan. Stelt u online of in onze showroom zelf een kerstpakket samen dan worden de verzendkosten automatisch in de totaalprijs berekend.Wat is de leveringstermijn?
    Kerstpakketten worden in december uitgeleverd, u kunt zelf een gewenste afleverdatum aangeven. Mocht een datum om wat voor reden dan ook niet beschikbaar zijn, dan zullen wij u contacteren.

Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer informatie, aarzel dan niet en neem contact op met onze klantenservice.